fbpx

როგორ მივიღო ფრენის კომპენსაცია?

FlyBack - ფრენის კომპენსაცია > Blog > general > როგორ მივიღო ფრენის კომპენსაცია?

როგორ მივიღო ფრენის კომპენსაცია?

 

თუ ხშირად მოგზაურობ, ტურისტული ან საქმიანი მიზნით, შენ უკვე მიჩვეული იქნები აეროპორტში რეისამდე 2 საათით ადრე მისვლას, პარსპორტ და ბარგის კონტროლის გავლას. ეს სტანდარტული პროცედურებია და ხანდახან დამღლელიც, თუმცა ბევრად უფრო სტრესული შეიძლება აღმოჩნდეს მოგზაურობა თუ რეისი დაგვიანდება ან გაუქმდება საერთოდ. მით უმეტეს, რომ ორივე მათგანი შესაძლებელია გახდეს ფინანსური ზარალის მიზეზი.

ევროკავშირი

ევროკავშირის რეგულაცია

სწორედ ამიტომ, ევროკავშირმა 2004 წელს მიიღო რეგულაცია მგზავრთა უფლებების დასაცავად, რომლის მიხედვითაც თუ თქვენ მგზავრობდით ევროკავშირში რეგისტრირებული ავიაკომპანიით ან რეისი ხორციელდებოდა ევროკავშირის წევრი ქვეყნიდან, და ფრენის დაგვიანების ან გაუქმების გამო დანიშნულების ადგილას ჩახვედით მინიმუმ 3 საათის დაგვიანებით, თქვენ გაქვთ უფლება მოითხოვოთ კომპენსაცია 250-600 ევროს ოდენობით. 

 

კომპენსაციის ოდენობა

კომპენსაციის ოდენობა განისაზღვრება დანიშნულების ადგილამდე საფრენი კილომეტრების რაოდენობით:

ფრენის კომპენსაციის ოდენობა

მაგალითად თუ თქვენი რეისი იყო ქუთაისი-ბარსელონა, თქვენ გეკუთვნით კომპენსაცია 400 ევრო. ან თუ რეისი იყო თბილისი-ვარშავა-ლონდონი, კომპენსაცია იქნება 600 ევრო

 

3 წელი - ფრენის კომპენსაცია

ძველი რეისები

რეისის დაგვიანების ან გაუქმების შემდეგ თქვენ გაქვთ უფლება მოითხოვოთ ფრენის კომპენსაცია 3 წლის განმავლობაში, რაც ასევე ნიშნავს რომ კომპენსაციის მიღება შესაძლებელია არა მხოლოდ ახალ რეისზე, არამედ ყველა რეისზე რომელიც შესრულდა ბოლო 3 წლის განმავლობაში.

 

როგორ მივიღო ფრენის კომპენსაცია?

როგორ მივიღო ფრენის კომპენსაცია?

თუ თქვენი რეისი აკმაყოფილებს ზემოთ აღნიშნულ კრიტერიუმებს, მაშინ უკვე შეგიძლიათ მშვიდად იყოთ, რადგან კომპენსაციის მიღება აღარ არის პრობლემა.

საჭიროა მხოლოდ შეავსოთ FlyBack-ის აპლიკაციის ფორმა, რომელსაც სულ რამდენიმე წუთი სჭირდება და დაელოდოთ შეტყობინებას ელ.ფოსტაზე.

დიახ, კომპენსაციის მიღება ასეთი მარტივია. თქვენი მხრიდან მხოლოდ აპლიკაციის შევსება და მცირეოდენი მოთმინებაა საჭირო, რათა FlyBack-ის გუნდმა იურიდიულად მოითხოვოს და მიიღოს კომპენსაცია ავიაკომპანიისგან.

 

აპლიკაცია

აპლიკაციის შევსება

აპლიკაციის შესავსებად დაგჭირდებათ მხოლოდ ბილეთისა და პასპორტის სურათი. ხოლო მათზე დატანილი ინფორმაცია უნდა შეიყვანოთ აპლიკაციაში.

აპლიკაციის შევსების დროს გაითვალისწინეთ:

1. აპლიკაცია უნდა შეავსოს მგზავრმა ინდივიდუალურად. თქვენ შეგიძლიათ დაეხმაროთ მეგობარს/ოჯახის წევრს აპლიკაციის შევსებაში, თუმცა ხელმოწერა აუცილებელია ეკუთვნოდეს მგზავრს.

2. აპლიკაციას ავსებთ თავდაპირველი რეისისთვის. თუ მაგალითად თქვენი რეისი დაგვიანდა ან გაუქმდა და ავიაკომპანიამ გადაგიცვალათ ბილეთები შემდეგ რეისზე. თქვენ აპლიკაცია უნდა შეავსოთ პირველი რეისისთვის, რომელზეც რეალურად შეგექმნათ პრობლემა.

3. თუ მგზავრი არის არასრულწლოვანი, მისი აპლიკაციის შევსების უფლება აქვს მშობელს.
• მშობელმა ხელი უნდა მოაწეროს მინდობილობას აპლიკაციის ბოლოს
• დამატებითი ინფორმაციის სექციაში უნდა მიუთითოს რომ ბავშვის ნაცვლად აწერს ხელს და მშობლის სახელი,გვარი როგორც ეს პასპორტშია მითითებული