fbpx

მიიღეთ €600-მდე ფრენის კომპენსაცია

გადაიდო

გაუქმდა

გადაიჯავშნა

გაუქმდა

დაგვიანდა

გადაიჯავშნა

გაუქმდა

დაგვიანდა

გადაიჯავშნა

გაუქმდა

დაგვიანდა

თუ ფრენა

ხშირად დასმული კითხვები


ზოგადი


რამდენი დრო არის საჭირო კომპენსაციის მისაღებად?

კომპენსაციის მიღების დრო დამოკიდებულია კონკრეტულ საქმესა და ავიაკომპანიაზე. საშუალოდ შესაძლებელია დაჭირდეს 2-3 თვე ან მეტი, თუ საქმე სასამართლომდე მივა. თუმცა ჩვენ გაძლევთ გარანტიას, რომ თუ კომპენსაცია გეკუთვნით, თქვენ აუცილებლად მიიღებთ მას.

რა ოდენობის კომპენსაციის მიღება შემიძლია?

დამოკიდებულია დანიშნულების ადგილამდე კილომეტრების რაოდენობაზე და განისაზღვრება 250-600 ევროს ოდენობით

რა შემთხვევაში მეკუთვნის კომპენსაცია?

თქვენ გეკუთვნით კომპენსაცია თუ ფრენის დაგვიანება, გაუქმება ან გადაჯავშნა მოხდა ავიაკომპანიის პასუხისმგებლობის ქვეშ.

რა შემთხვევაში არ მეკუთვნის ფრენის კომპენსაცია?

თქვენ არ გეკუთვნით კომპენსაცია, როცა პრობლემის მიზეზი არ არის ავიაკომპანია და გამოწვეულია სხვა მხარის მიერ. მაგ: ტერორისტული თავდასხმა ან უამინდობა. თუმცა ავიაკომპანიები ხშირად აპელირებენ უამინდობით და საჭიროა მაინც გადაამოწმოთ ჩვენთან.

რა ღირს FlyBack-ის მომსახურება?

ჩვენ ვმუშაობთ პრინციპით “No Win, No Fee”, რაც ნიშნავს რომ თქვენ არ იხდით არაფერს კომპენსაციის მიღებამდე და არც მაშინ თუ კომპენსაციის მიღება ვერ მოხერხდა. წარმატების შემთხვევაში საკომისიო შეადგენს კომპენსაციის 25%-ს. რაც ყველაზე დაბალი პროცენტია მსოფლიოში!

რატომ მეკუთვნის კომპენსაცია?

თქვენ გეკუთვნით კომპენსაცია ევროპის პარლამენტის 2004 წლის რეგულაცია No. 261-ის მიხედვით.

რა დოკუმენტებია საჭირო კომპენსაციის მისაღებად?

კომპენსაციის მისაღებად თქვენ გჭირდებათ მხოლოდ ბილეთისა და პასპორტის ასლი. ამ დოკუმეტებზე დატანილი ინფორმაცია კი ჩვენს აპლიკაციაში უნდა ჩაწეროთ.

მჭირდება ფრენის დაზღვევა კომპენსაციის მისაღებად?

არა. კომპენსაციის კუთვნილება განისაზღვრება ევროპის პარლამენტის 2004 წლის რეგულანცია N261-ის მიხედვით

აპლიკაციის შევსება


ვმგზავრობდით მეგობრები/ოჯახი. ყველასთვის ცალ-ცალკე უნდა შეივსოს აპლიაცია?

დიახ, ყველა მგზავრმა ინდივიდუალურად უნდა შეავსოს აპლიკაცია და მოაწეროს ხელი

შემიძლია ჩემი მეგობრის/ოჯახის წევრის ნაცვლად შევავსო აპლიკაცია?

თქვენ შეგიძლიათ დაეხმაროთ აპლიკაციის შევსებაში, თუმცა ხელმოწერა აუცილებლად უნდა ეკუთვნოდეს მგზავრს

ვინ და როგორ უნდა შეავსოს არასრულწლოვანი მგზავრის აპლიკაცია?

არასრულწლოვანი მგზავრის აპლიკაციის შევსების უფლება აქვს მშობელს.
1. მშობელმა ხელი უნდა მოაწეროს მინდობილობას აპლიკაციის ბოლოს
2. დამატებითი ინფორმაციის სექციაში უნდა მიუთითოს რომ ბავშვის ნაცვლად აწერს ხელს და მშობლის სახელი,გვარი როგორც ეს პასპორტშია მითითებული

კომპენსაციის ანაზღაურება


სად ჩაირიცხება კომპენსაცია?

კომპენსაცია ჩაირიცხება მგზავრის საბანკო ანგარიშზე

აპლიკაციის შევსებისას არსად მიმითითებია ანგარიშის ნომერი, სად ჩამირიცხავთ კომპენსაციას?

მას შემდეგ რაც მივიღებთ კომპენსაციას, დაგიკავშირდებით და ამ დროს გამოგვიგზავნით საბანკო რეკვიზიტებს

ჩემი ბილეთი იყიდა ტურისტულმა კომპანიამ/მეგობარმა. სად ჩაირიცხება თანხა?

კომპენსაცია ნებისმიერ შემთხვევაში ჩაირიცხება მგზავრის საბანკო ანგარიშზე

კონკრეტული


მივფრინავდით ოჯახი/მეგობრები, ყველას გვეკუთვნის კომპენსაცია?

დიახ, რა თქმა უნდა. ყველა ადამიანს, რომელსაც შეექმნა ფრენასთან დაკავშირებული პრობლემა, ეკუთვნის ინდივიდუალური კომპენსაცია 250-600 ევროს ოდენობით. აუცილებელია რომ ყველა მგზავრმა ინდივიდუალურად შეავსოს აპლიკაცია. არასრულწლოვნის აპლიკაციის შევსება შეუძლია მშობელს

შემექმნა ფრენასთან დაკავშირებული პრობლემა რამდენიმე თვის წინ, შემიძლია მივიღო კომპენსაცია ?

დიახ, შესაძლებელია. შეავსეთ აპლიკაციის ფორმა და ჩვენ ზუსტად გეტყვით ფრენის კომპენსაციის მიღების ალბათობის შესახებ.

ვიყიდე ბილეთები ტურისტული კომპანიის საშუალებით, მაინც მეკუთვნის კომპენსაცია?

დიახ, რა თქმა უნდა. არ აქვს მნიშვნელობა ვინ იყიდა თქვენი ბილეთი.

დავკარგე ფრენის ბილეთი, როგორ მივიღო კომპენსაცია?

ყველა საჭირო ინფორმაცია შენახული იქნება თქვენს ელ.ფოსტაში ან ავიაკომპანიის ანგარიშზე და ეს არ იქნება პრობლემა.

მე მივფრინავდი ბავშვთან ერთად, შემიძლია მოვითხოვო კომპენსაცია მისთვის?

დიახ, თუ მისთვის ცალკე ბილეთი გქონდათ ნაყიდი და ბავშვი არის 2+ წლის. მშობელს აქვს უფლება შეავსოს აპლიკაცია შვილისთვის.

ჩემი ფრენა დაგვიანდა 3 საათზე ნაკლებით, თუმცა ამან გამოიწვია ჩემს მეორე რეისზე დაგვიანება. მაინც შემიძლია კომპენსაციის მიღება?

დიახ, თუ საბოლოო დანიშნულების ადგილას ჩახვედით 3 ან მეტი საათის დაგვიანებით.

მივიღე ავიაკომპანიისგან ფასდაკლების კუპონი, უფასო კვება და სხვა, მაინც შემიძლია კომპენსაციის მიღება?

დიახ. როგორც წესი, ავიაკომპანიის მიერ შემოთავაზებული „კომპენსაცია“ არის ნაკლებად ღირებული, ვიდრე ეს გეკუთვნით კანონით. ამიტომ თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ ფრენის კომპენსაცია ნებისმიერ სიტუაციაში. თუმცა თქვენ თუ უკვე მიიღეთ კომპენსაცია სხვა ფორმით, ამან შეიძლება შეამციროს თქვენი ფინანსური კომპენსაცია.

კომპენსაციის მოთხოვნის შემდეგ დამიკავშირდა ავიაკომპანია და შემომთავაზა კომპენსაცია, რა უნდა გავაკეთო?

ავიაკომპანია ხშირად უკავშირდება მომხმარებელს და სთავაზობს კომპენსაციას, რომელიც არის ბევრად ნაკლები ვიდრე ეს გეკუთვნით. მაგ. თუ გეკუთვნით 400 ევრო, ავიაკომპანიამ შეიძლება შემოგთავაზოთ 100 ევრო, ამიტომ ჩვენ გირჩევთ რომ არ დათანხმდეთ მათ შემოთავაზებას.

შემიძლია კომპენსაციის მიღება თუ ბილეთის საფასური გადაიხადა ჩემმა დამსაქმებელმა კომპანიამ ან სხვა პირმა?

დიახ, ფულადი კომპენსაცია ყველა შემთხვევაში ეკუთვნის მგზავრს.

ავიაკომპანიამ შემოგვთავაზა ალტერნატიული რეისი, გვაქვს კომპენსაციის მიღების უფლება?

დიახ, თუ დანიშნულების ადგილას ჩახვედით 3 ან მეტი საათის დაგვიანებით

შესაძლებელია რაიმე ტიპის პრობლემა შემექმნას ავიაკომპანიასთამ კომპენსაციის მიღების გამო?

არა, ცალსახად! კომპენსაციის გაცემა არის კანონით დაკისრებული ავიაკომპანიის ვალდებულება და არასდროს არცერთ მგზავრს არ შექმნია პრობლემა ამის გამო

არ ვარ საქართველოს მოქალაქე, შეიძლება შემექმნას რაიმე პრობლემა ამის გამო?

არა, ამ ფაქტს არანაირი გავლენა არ აქვს კომპენსაციის მიღების დროს

პარტნიორული პროგრამა


რას ნიშნავს იყო FlyBack-ის პარტნიორი?

ჩვენ გაძლევთ შესაძლებლობას, რომ გახდეთ FlyBack-ის პარტნიორი და მოიწვიოთ სხვა ადამიანები, რომლებსაც შეექმნათ ფრენასთან დაკავშირებული პრობლემა. ჩვენ კი გადაგიხდით €10-ს თუ თქვენი მოწვეული ადამიანი მიიღებს კომპენსაციას.

როგორ ჩავერთო პარტნიორულ პროგრამაში?

იმისთვის რომ გახდეთ FlyBack-ის პარტნიორი, საჭიროა მხოლოდ რეგისტრაცია და თქვენ ავტომატურად მიიღებთ თქვენს პერსონალურ ლინკსა და წვდომას პარტნიორის გვერდზე, საიდანაც შეგიძლიათ თვალი ადევნოთ მოწვეული ადამიანების სტატისტიკას, დააგენერიროთ ახალი ლინკი და სხვა.

თუ მოვიწვიე ადამიანი, მან კი გათიშა საიტი და მოგვიანებით დაარეგისტრირა ფრენა, მაინც მივიღებ კუთვნით თანხას?

დიახ, თუ ადამიანი შემოვიდა საიტზე თქვენი ლინკით, მის მიერ 24 საათის განმავლობაში დარეგისტრირებული ფრენა ჩაგეთვლებათ თქვენ

როდის მივიღებ €10-ს?

თქვენ მიიღებთ €10-ს, როცა თქვენს მოწვეულ ადამიანს ჩაერიცხება კომპენსაცია

ფრენის კომპენსაციის მისაღებად შეავსეთ აპლიკაციის ფორმა